طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ .

طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ

ارزش و اعتبار پاسپورت دبي چقدر رشد داشته است؟

قدرت شهروندي شهر دبي چه ميزان ميباشد؟ گرفتن يك اقامت معتبر، بالاترين علتي است كه متقاضيان مهاجرت را به سوي كشور هاي غير از كشور خود حركت مي دهد؛ در غير اين صورت براي چه بايد عذاب مهاجرت را براي خود و خانواده خود به وجود آورد و قوانين سخت آن را بر خانواده خود وارد كرد؟ براي مهاجرت به كشور امارات يكي از راه ها خريد خانه در دبي است

يكي از با اعتبار ترين و بهترين پاسپورت هاي جهان مُختص ِامارات است. ارزش و اعتبار پاسپورت امارات آن را به نامبروان ترين گزينه در بين ديگر پاسپورت هاي ساير نقاط جهان، مانند اكثر كشور هاي اروپايي نظير آلمان يا حتي آمريكا و كانادا تبديل كرده است. بالا بودن ارزش و اعتبار پاسپورت امارات، موضوعي است كه در اين مطلب قصد پرداختن به آن را داريم و اين موضوع را با دليل و مدرك به شما اثبات خواهيم كرد تا در صورتي كه قصد خريد ملك يا سرمايه گذاري يا مشغول كار شدن در اين كشور را داريد، بتوانيد با آگاهي عمل كنيد.
در اخذ پاسپورت امارات نياز به مشاوره داريد؟

ارزش و اعتبار پاسپورت امارات با امكان سفر به بيشتر از 130 كشور دنيا

هنگامي كه در سايت passportindex (كه ارزش و اعتبار پاسپورت هاي كليه كشور ها را نشان مي دهد) جستجويي در مورد ارزش و اعتبار پاسپورت امارات انجام دهيد با اعداد و ارقام شگفت انگيري رو به رو مي شويد (تصوير بالا) كه نشان مي دهد، ارزش و اعتبار پاسپورت امارات بسيار بالاست و توانسته است جايگاه قابل توجهي را كسب نمايد.

در مقايسه با پاسپورت آمريكايي شما امكان سفر بدون ويزا به تعداد كشور هاي بيشتر و بدون نياز به پرداخت هزينه و رواديد خواهيد داشت. البته اعداد و ارقام در مورد ارزش و اعتبار پاسپورت امارات، دائما دچار تغيير مي شود و پيش بيني مي شود كه براي سفر به كشور هاي ديگر پاسپورت امارات كه نيازمند اخذ ويزا هستند در آينده به ليست كشور هاي بدون نياز به دريافت ويزا – يا دريافت ويزا به محض ورود به آن كشور، افزوده خواهند شد و اين موضوع براي افراد داراي پاسپورت اماراتي خود يك مزيت به حساب مي آيد.ارزش و اعتبار پاسپورت امارت در 5 سال قبل دو رقمي بود ولي در كمترين زمان ممكن، با سياست گذاري هاي اين كشور به رده بهترين پاسپورت جهان صعود يافت.

اساس ارزش گذاري پاسپورت كشورها

شايد اين سوال برايتان پيش آمده باشد كه اساس ارزش گذاري پاسپورت كشورها بر چه معياريست. موسسات مختلفي در جهان هستند كه پيوسته با مطالعات و رصد كشورهاي مختلف گزارشاتي را بطور ساليانه منتشر ميكنند. يكي از اين موسسات “پاسپورت ايندكس” است كه با توجه به آزادي در سفر و عدم نياز تبعه آن كشور به ويزا اين محاسبات انجام مي شود. اين كشورها با توجه به امتيازدهي براساس سفر بدون ويزا و پذيرش مسافران بقيه تبعه كشورهاي جهان به آن كشور محاسبه ميشود.بطور كلي از ساليان دور، 10 كشور اول در ليست قوي ترين پاسپورت جهان همگي در كشور اروپا قرار داشته اند و كشور سنگاپور تنها كشوري بوده است كه در اين ليست قرار گرفته است.

جالب است بدانيد كه تا سال2016، امارات در جايگاه 27 قرار داشت و در طي فقط 60 ماه توانست با تعاملات خوبي كه در تمام موضوعات اجتماعي به ديگر كشورهاي جهان ايجاد كند به اين مهم دست پيدا كند و در مقام اول معتبرترين پاسپورت دنيا تنها بايستد.براي زندگي در امارات يكي از راه ها خريد خانه در دبي است


برچسب: خريد خانه در دبي، خريد ويلا در دبي، گرفتن پاسپورت امارات با خريد ملك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۰:۴۷ توسط:etrwe موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :