طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ .

طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ

آيا مي توان از سايت خريد ابزار تاسيساتي انجام داد؟

آيا مي توان از سايت اينترنتي خريد ابزار تاسيساتي انجام داد؟

 

اين روزها افراد مختلف به دليل كار زياد كه در زندگي هاي روزانه خود دارند پيگير هستند تا خريد هاي روزانه را اينترنتي انجام دهند. وظايف كه در حالي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در وقت و هزينه نقليه مردم صرفه جويي كند. يكي از مواردي كه ممكن است هنوز تهيه آن براي مردم عجيب باشد خريد ابزار تاسيساتي به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. خريد ابزار تاسيساتي يكي از خريدهايي است شكل آنلاين هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازخفن ترين مجموعه هايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p مراجعه كنيد.

خصوصيات دستگاه تصفيه آب اورجينال

مهم ترين ويژگي آب تصفيه كن اورجينال سيستم و روش تصفيه آب مي باشد كه در دستگاه هاي مختلف متفاوت است. سيستم اسمز معكوس شيوه ي نوين تصفيه آب در دنيا است كه توسط فيلتر مي تواند املاح مضر آب را تا ابعاد 0001/0 ميكرون از بين ببرد. در حال حاضر نيز برند هاي معتبر تصفيه آب از اين سيستم استفاده مي كنند.

يكي ديگر از موارد مهم در خصوص دستگاه تصفيه آب اورجينال فيلتر هاي آن مي باشد. بسياري از دستگاه هاي ارزان قيمت موجود در بازار داراي فيلتر هاي چيني تقلبي هستند كه قيمت آن ها ارزان تر از فيلتر هاي تصفيه آب اورجينال است. كيفيت قطعات دستگاه نيز مهم است و در دوام دستگاه تاثير زيادي دارد

گواهينامه ‌هاي مورد نياز براي يك تصفيه آب خانگي استاندارد جهت اطمينان از سلامت آب آشاميدني عبارتند از گواهي استاندارد سازمان جهاني بهداشت NSF ، استاندارد سازمان غذا و دارو آمريكا FDA، استاندارد CE اروپا و استاندارد جهاني سلامت و كنترل كيفيت آب آشاميدني WQ. دستگاه مينروا داراي تمامي اين استاندارد ها مي باشد و آبي سالم تحويل شما مي دهد.

طبق تاييد استاندارد سازمان جهاني بهداشتNSF آب آشاميدني سالم داراي سختي زير عدد  100 است كه كلرزني نيز شده باشد تا براي مصرف و آشاميدن تمام گروه هاي سني آقايان، بانوان، كودكان و نوزادان مناسب باشد.

خدمات پس از فروش و گارانتي دستگاه نيز در تشخيص آب تصفيه كن اورجينال و قيمت آن مهم است. دستگاه تصفيه آب بايد از طرف فروشنده ضمانت شود و خدمات مربوط به آن نيز از طرف فروشنده به شما داده شود. به همين علت در هنگام خريد از معتبر بودن فروشگاه و ضمانت و خدمات پس از فروش محصول اطمينان حاصل نماييد. اگر قصد خريد تصفيه آب را داريد قيمت را بر كيفيت ترجيح ندهيد و ابتدا از كيفيت دستگاه و معتبر بودن برند آن اطمينان پيدا كنيد. دستگاه هاي ارزان قيمت بازار كيفيت ضعيفي دارند و در واقع فيلتر هاي آن تقلبي هستند . آلودگي هاي آب را از بين نمي برند و به سلامتي شما آسيب مي رسانند.

به سبب معرفي مي توانيد به اينجا رجوع كنيد


برچسب: خريد ابزار تاسيساتي،قيمت ابزار تاسيساتي،فروش ابزار تاسيساتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۶:۳۴ توسط:etrwe موضوع:

آيا مي توان از فروشگاه اينترنتي خريد ابزار آلات انجام داد؟

آيا مي توان از سايت اينترنتي خريد ابزار آلات انجام داد؟

 

دراين روزگار افراد مختلف به دليل مشغله هايي كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند پيگير هستند تا خريد هاي شخصي را آنلاين انجام دهند. خريد هاي كه در حالي كه از فروشگاه مطمئن باشد باعث ميشود در انرژي و خرج جابه جايي افراد صرفه جويي نمايد. يكي از چيزهايي كه شايد هنوز خريد آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. سفارش ابزار آلات يكي از خريدهايي است شكل اينترنتي هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبروز ترين فروشگاه هاي اينترنتي ابزار آلات سر بزنيد ميتوانيد به گودفورپي مراجعه كنيد.

 

فروشگاه اينترنتي گودفورپي، فروشگاه آنلاين پخش عمده ابزار يراق و تجهيزات و لوازم ساختماني و صنعتي
 

شركت پخش نيكو با بيش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتي و ساختماني، گودفورپي را كه يك فروشگاه ابزار فروشي آنلاين است با هدف تسهيل و بهبود خريد عمده ابزار يراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهيزات ساختماني براي مشتريان خود كه اغلب فروشگاه ابزار فروشي هستند و در سطح كشور گسترده شده اند ، راه اندازي نمود.


فروشگاه هاي ابزار فروشي كه براي كسب و كار خود نياز به خريد عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتي ميتوانند با مشاهده عكس و مشخصات كالا در گودفورپي خريد بهتري را تجربه كنند.

 گودفورپي مي تواند  تامين كننده بخش زيادي از  اقلام يك فروشگاه ابزار يراق ، يك كارخانه توليدي يا كارگاه ساختماني باشد. در راه اندازي يك ابزار فروشي، گودفورپي مي تواند با يك فاكتور كليه نياز هاي فروشگاه ابزار يراق را از موجودي انبار خود تحويل نمايد. همكاراني كه قصد افتتاح فروشگاه ابزار يراق را دارند براي راه اندازي فروشگاه ابزار يراق قدرتمند و متفاوت مي توانند در تمام مراحل از كارشناسان گود فورپي براي مشاوره راه اندازي ابزار فروشي خود استفاده نمايند.

گروه كالاهاي گودفورپي عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختماني و صنعتي : كليه ابزار آلات قابل تهيه در يك ابزار فروشي مجهز را مي توان از گودفورپي تهيه نمود.


۲- تاسيسات : شامل انواع پمپ آب خانگي و كشاورزي و صنعتي سبك و متوسط تك فاز و سه فاز و متعلقات و بسياري از لوازم تاسيسات مصرفي و عمومي

۳- شير آلات : خانگي و لوازم بهداشتي شيرآلات اهرمي و اقلام مصرفي خانگي مثل شيلنگ حصيري پكيج و پيسوار ، شيلنگ ماشين لباسشويي و انواع تاسيسات مصرفي آپارتماني و خانگي

۴- انواع يراق آلات : از يراق آلات عمومي كابينت و چوب تا يراق آلات در و پنجره آلومينيومي و آهني و انواع قفل مثل قفل آويز و قفل كتابي و مغزي قفل توكار در ليست يراق آلات گودفورپي وجود دارد.

۵- كالاي برق : لوازم الكتريكي خانگي از جمله مواردي هستند كه در سبد گودفورپي در حال گسترش تنوع مي باشند.

 

از بين كالاهاي اين مجموعه مي توان به انواع كليد كولر اشاره كرد كه براي تهيه آن مي توانيد به  https://good4p.com/كالاي-برق/كليد-و-پريز/كليد-كولر/كليد-كولر-سه-پل-كريستال-سفيد-زه-طلايي-اسيا-الكتريك   مراجعه كنيد.


برچسب: خريد ابزار آلات، قيمت ابزار آلات، فروش ابزار آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۲:۲۸ توسط:etrwe موضوع:

از كدام مجموعه ميتوان شيرآلات بهداشتي بي واسطه بخريم؟

خريد اينترنتي شيرآلات بهداشتي چه ويژگي هايي دارد؟

 

اين روزها افراد به خاطر كار زياد كه در زندگي هاي روتين خود دارند علاقه دارند تا كارهاي روزانه را سريع وراحت انجام دهند. كارهاي كه در حالي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در انرژي و خرج جابه جايي مردم صرفه جويي كند. يكي از چيزهايي كه شايد هنوز تهيه آن براي مردم عجيب باشد خريد شيرآلات بهداشتي به شكل كاملاً آنلاين است. تهيه شيرآلات بهداشتي يكي از مواردي است صورت آنلاين هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبروز ترين سايتهايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به سايت گودفورپي مراجعه كنيد.

نكاتي كه قبل از خريد شيرآلات بايد توجه نماييد

اگر چه براي خريد هر گونه لوازم بهداشتي و ساختماني بايد حتما از مشاوره يك فرد متخصص كمك گرفت تا محصولي با كيفيت خريداري نماييم ، ولي به طور كلي براي خريد شيرآلات سرويس بهداشتي توجه به موارد زير در اولويت خواهند بود :

    قيمت
    رنگ و شكل ظاهري
    ساخت داخل يا خارج
    نظافت راحت
    نصب آسان
    عدم تغيير رنگ و لك شدن شيرآلات
    توجه به سبك و ديزاين سرويس بهداشتي
    ارتفاع شير تا روشويي
    جنس و متريال به كار رفته در آن
    هوشمند يا ساده بودن شير








يك شير آب با كيفيت و خوب نه تنها مي تواند زندگي شما را راحت تر كند بلكه مشكلات زيادي را نيز براي شما كاهش دهد. اگر شير بدي انتخاب شود ، در آينده به طور مداوم نياز به تعمير پيدا كرده ، كه دردسرهاي بي پايان را به زندگي وارد مي كند. با انتخاب يك شير استاندارد و يا هوشمند ، مي توايند از هدر رفت آب نيز تا حد بسيار زيادي جلوگيري نماييد .شير آلات بي كيفيت به راحتي شكسته مي شوند و جايگزين نمودن آنها مشكل است.

نكته مهم ديگري كه در هنگام خريد هرگونه شيرآلات سرويس بهداشتي بايد مدنظر قرار دهيم ، ارتفاع و بلندي متناسب و استاندارد مي باشد . اگر فاصله خيلي بيشتر باشد باعث خيس شدن لباس ما شده و اگر كمتر از حد معمول باشد ، مراحل شستشو با سختي همراه خواهد شد .

به سبب آشنايي مي توانيد به https://good4p.com/شيرالات-و-بهداشتي رجوع كنيد


برچسب: خريد شيرآلات بهداشتي،قيمت شيرآلات بهداشتي،فروش شيرآلات بهداشتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۸:۱۷ توسط:etrwe موضوع:

خريد خريد پشم سراميك از كدام فروشگاه باشد؟

ويژگي هاي فروش پشم سراميك به صورت آنلاين

 

دراين روزگار افراد بنا بر كار زياد كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند دوست دارند تا كارهاي روزانه را سريع وراحت انجام دهند. كارهاي كه در حالي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در وقت و هزينه نقليه مردم صرفه جويي نمايد. يكي از مواردي كه امكان دارد هنوز خريد آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد فروش پشم سراميك به شكل كاملاً آنلاين است. تهيه قيمت پشم سراميك يكي از مواردي است كه به صورت آنلاين هم مي توانيد تهيه نمايند .

 

پشم سراميك چيست؟ و چرا براي انسان خطر ناك است ؟

پشم سراميك چيست ؟ پشم سراميك يا عايق سراميك يكي از عايقهاي اليافي گران قيمت نسوز كه از اكسيد آلومينيوم  و سيليس توليد مي شود .

نام لاتين اين عايق سفيد رنگ ceramic wool است . كه به آن kaowool نيز مي شناسند .

اين عايق جزو خانواده عايقهاي اليافي نسوز مانند پشم شيشه و پشم سنگ و ساير عايق هاي معدني الياف است . نوعي عايق كه تحمل بالايي در برابر حرارت هاي زياد را دارد كه عمده كاربردش در كوره هاي مذاب سنگ و شيشه استفاده مي شود .

اولين بار در سال 1950 فيبر سيليكات آلومينيوم به عنوان پشم سراميك اسم گذاري شد .كه به صورت سوزني توليد مي شود .

اين عايق بسيار گران قيمت است . و براي صنعت هاي كوچك مقرون به صرفه نيست و به دليل سرطان زايي و خطراتي كه براي انسان دارد در فضاي باز و ديد استفاده نمي شود . ولي نوعي محافظ در برابر آتش هاي زياد است .

الياف سراميكي در انواع مختلفي كه به آن شكل داده شده است استفاده مي شود . محصولات پشم سراميك از آلومينا و سيليكا توليد مي شود . در واقع اين عايق سراميك مانند پشم سنگ داري خصوصيات و مزيت و معايبي دارد كه از خصوصيات مهم اين عايق عباتند از :

مقاومت بالا در برابر آتش و سايش ، تحمل شوك حرارتي بالا ،هدايت حرارتي كم ،ذخيره گرمايي كم ،مقاومت در باربر مواد شيمياي و قارچ و كپك

محصولات پشم سراميك جهت مقاوم سازس با فيلامنت هاي شيشه اي و فلزي و همچنين در بعضي از پارچه هاي پشم سراميك از فويل آلومينيوم استفاده مي شود .
انواع محصولات

انواع پشم سراميك ها به صورت پتو ،طناب ،فله ،نوار ،كاغذ نسوز،نوار نسوز ،و پارچه آلوم گلس كه به بازار عرضه مي شود . ولي عمده پشم سراميك هايي كه بيشتر استفاده مي شود. پتويي و برد سراميكي است .

پتو سراميكي يا لحافي در عرض 61 سانت و طول 7.20 متر توليد مي شود .اين عايق به صورت رول و كاملاً شكل پذير و انعطاف پذير است .اين عايق در صورت نياز با فويل روكش مي شود كه براي ايجاد حرارت بيشتر از فويل جهت تابش استفاده مي شود .اين عايق پتو سراميكي در انواع ضخامت ها از 2 سانت تا 10 سانت و چگالي اين عايق از 64 كيلوگرم تا 200 كيلوگرم در متر مكعب توليد مي شود .

طناب سراميكي

طناب سراميك جهت بستن پتوي سراميك استفاده مي شود در مكانهايي كه حرارت بالا است و نمي توان از سازه هاي فلزي استفاده كرد . به دور عايق پتويي پيچيده مي شود و آن را نگه مي دارد . اين طناب در انواع ضخامت ها  از 1سانت تا 5 سانت توليد مي شود .
پشم سراميك در چه دهه از سال وارد بازار شد ؟

 

براي آشنايي مي توانيد به كليك وارد شويد


برچسب: خريد پشم سراميك،فروش پشم سراميك،قيمت پشم سراميك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۸:۴۰ توسط:etrwe موضوع:

از كجا ورق آهن بدون واسطه بخريم؟

خريد ورق آهن به شكل كاملاً آنلاين

 

امروزه افراد مختلف بنا بر كار زياد كه در زندگي هاي روزانه خود درگيرشان هستند علاقه دارند تا وظايف روزانه را سريع وراحت انجام دهند. خريد هاي كه در حالي كه از فروشگاه معتبر باشد باعث ميشود در زمان و خرج جابه جايي مردم صرفه جويي نمايد. ازجمله مواردي كه شايد همچنان تهيه آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد ورق آهن به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. خريد ورق آهن يكي از مواردي است شكل آنلاين هم مي توانند انجام دهند .

 

ورق فولادي يكي از پر مصرف‌ ترين محصولات فولادي است كه در انواع آلياژها، ابعاد و ضخامت هاي مختلف توليد مي شود كه بسته به ضخامت، ابعاد و آلياژ مورد استفاده، كاربردهاي متفاوتي نيز دارند.

قيمت ورق هاي فولادي تحت تاثير آلياژها، روش توليد و كارخانه توليد ورق ها مي باشد. ورق آهن را عمدتا در نوع رولي و صفحه اي مي توان شناسايي كرد اما همين دو نوع نيز داراي انواع مختلفي مي باشد.

امروزه عمده ي محصولات فلزي به‌صورت ورق فولادي توليد شده كه هركدام از انواع ورق‌ فولادي , براي اهداف خاصي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. ورق‌ فولادي از مواد مختلفي تشكيل مي شود كه هر كدام در بخش مختلفي از صنعت و ساخت ساز ساختمان ها به كار مي‌روند.

1-ورق سياه:

علت نامگذاري اين ورقه ها به خاطر نحوه ي توليدشان مي باشد كه به روش نورد گرم توليد مي شوند. اين ورق كه از جمله معروف-ترين و اصلي  ترين ورق هاي بازار به شمار مي رود، به كمك شاخصي به نام ST كيفيت سنجي مي شود.
اساس كار شاخص ST بر مبناي تعداد كربني است كه در ساختار ورقه ي آهن به كار رفته است و به طور معمول نامگذاري ورقه-هاي آهن معمولي بين ST33 تا ST52  مي باشد؛ بدين صورت كه هر قدر تعداد كربن بيشتر شود، از انعطاف پذيري ورقه ي آهن نيز كاسته مي شود.
از نظر ميزان محبوبيت نيز ورقه هاي ST22 و ST52 بسيار پر كاربرد هستند.

از نظر به كارگيري ورق سياه در صنايع مختلف نيز مي توان به صنايع زير اشاره نمود:

- تانكر سازي
- خودرو سازي
- ساختمان سازي
- كشتي سازي
- ساخت مخازن خاص
- لوله سازي




2-فولاد مباركه اصفهان (كه اصلي ترين توليد كننده ورق سياه در ايران است)

در خصوص نحوه ارائه محصول به دست مشتري نيز بايد گفت كه اين محصول به صورت رول يا صفحات برش داده شده و فابريك، آن هم در اندازه هاي: 6*1.5، 6*2، 12*2، 2*1، 2.5*1.25 قابل عرضه به بازار هستند.
در مورد ضخامت ورقه ها نيز بايد گفت كه ضخامت آن ها از 1.8mm تا 100mm متغير بوده و تعيين قيمت ورقه ها نيز بر اساس ضخامت و تعداد كربن هاي به كار رفته در ورقه ها مي باشد و اين عامل در تعيين ميزان وزن ورق نيز بي تاثير نيست.

3-ورقه روغني

علت نامگذاري اين نوع از ورقه هاي آهني نيز به اين دليل است كه آن ها را از طريق نورد سرد توليد مي كنند. در واقع ورق روغني معروف به فولاد سرد بوده و در عرض هاي استاندارد 100cm و 125cm توليد مي شوند و ضخامت آن ها بين 0.3mm تا 4mm متغير است.

از جمله كاربرد هاي اين نوع از ورقه هاي آهني مي توان به موارد زير اشاره كرد:

- پروفيل هاي ساختماني
- ساخت در و پنجره
- ساخت پروفيل هاي مبلي
- ساخت بدنه ي كابينت
- ساخت قطعات صنعتي
- ساخت وسايل برقي خانگي
- ساخت قطعات خودرو





4-ورقه رنگي

در واقع مي توان ورق رنگي را نوعي ورق گالوانيزه در نظر گرفت، چرا كه جنس ورق پايه اي آن از جنس ورقه هاي گالوانيزه مي-باشد.
اين ورقه هاي گالوانيزه كه پوششي از زينك اكسيد را به دور خود دارند در برابر عواملي محيطي و حتي عواملي مثل لك به جاي مانده از اثر انگشت مقاوم بوده و از زمان توليد تا تحويل به دست مشتري همواره جلا و شكل زيباي خود را حفظ مي كنند.
اين ورق هاي آهني در كوره پخته شده و براي مصارفي نظير: صنايع فلزي، توليدات ساختماني، توليدات لوازم خانگي و حتي صنعت حمل و نقل به كار برده مي شوند.
از جمله كارخانه هاي توليد كننده ي داخلي، مي توان: فولاد مباركه، فولاد بهمن، فولاد هفت الماس و فولاد سمنان را نام برد كه ورق هاي رنگي را در رنگ هاي سفيد يخچالي، آبي، قهوه اي سوخته، صورتي و... توليد مي كنند.
ضخامت اين ورقه ها نازك بوده و به صورت رول فرم در عرض هاي 100 و 125 ميلي متري به مشتري عرضه مي شوند.



5-ورقه گالوانيزه

در واقع در توليد ورق گالوانيزه از روكش فلز روي استفاده شده است و علت آنكه اين نوع از ورقه ها كاربرد فراواني دارند اين است كه :

- هزينه توليد، تعمير و نگهداري آن ها كمتر مي باشد.
- در برابر سايش، خوردگي و صدمات مكانيكي مقاومت خوبي دارند.
- در برابر صدمات محيطي، آن هم به صورت كاملا اتوماتيك همراه با پوشش گالوانيزه مقاوم هستند.

از كاربرد هاي اين نوع از ورق آهني مي توان به موارد زير اشاره كرد:

- توليد كانال هاي كولر
- جاهايي كه امكان برخورد با آب و خوردگي وجود دارد؛ مثل شيرواني ها يا لوله هاي آب
- توليد ورق گالوانيزه رنگي
- ورق هاي شيرواني رنگي و...


از توليدكنندگان ورق گالوانيزه نيز مي توان به توليدكنندگان داخلي و خارجي اشاره كرد كه كارخانه هفت الماس، شهركرد، كاشان و صنايع فولاد شهريار و كارخانه وارد كننده كشور چين از جمله اين كارخانه ها مي باشند.
عرضه اين نوع از ورق براي مشتري به دو صورت فابريك و رول مانند بوده و در تعيين قيمت آن عواملي مثل كيفيت و ضخامت ورقه ها موثر هستند كه قيمت گذاري كارخانه ها با هم فرق دارد.

به سبب فراگيري مي توانيد به فروش ورق آهن مراجعه كنيد


برچسب: خريد ورق آهن، فروش ورق آهن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۸:۱۵ توسط:etrwe موضوع: