طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ .

طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ

خريد خريد پشم سراميك از كدام فروشگاه باشد؟

ويژگي هاي فروش پشم سراميك به صورت آنلاين

 

دراين روزگار افراد بنا بر كار زياد كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند دوست دارند تا كارهاي روزانه را سريع وراحت انجام دهند. كارهاي كه در حالي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در وقت و هزينه نقليه مردم صرفه جويي نمايد. يكي از مواردي كه امكان دارد هنوز خريد آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد فروش پشم سراميك به شكل كاملاً آنلاين است. تهيه قيمت پشم سراميك يكي از مواردي است كه به صورت آنلاين هم مي توانيد تهيه نمايند .

 

پشم سراميك چيست؟ و چرا براي انسان خطر ناك است ؟

پشم سراميك چيست ؟ پشم سراميك يا عايق سراميك يكي از عايقهاي اليافي گران قيمت نسوز كه از اكسيد آلومينيوم  و سيليس توليد مي شود .

نام لاتين اين عايق سفيد رنگ ceramic wool است . كه به آن kaowool نيز مي شناسند .

اين عايق جزو خانواده عايقهاي اليافي نسوز مانند پشم شيشه و پشم سنگ و ساير عايق هاي معدني الياف است . نوعي عايق كه تحمل بالايي در برابر حرارت هاي زياد را دارد كه عمده كاربردش در كوره هاي مذاب سنگ و شيشه استفاده مي شود .

اولين بار در سال 1950 فيبر سيليكات آلومينيوم به عنوان پشم سراميك اسم گذاري شد .كه به صورت سوزني توليد مي شود .

اين عايق بسيار گران قيمت است . و براي صنعت هاي كوچك مقرون به صرفه نيست و به دليل سرطان زايي و خطراتي كه براي انسان دارد در فضاي باز و ديد استفاده نمي شود . ولي نوعي محافظ در برابر آتش هاي زياد است .

الياف سراميكي در انواع مختلفي كه به آن شكل داده شده است استفاده مي شود . محصولات پشم سراميك از آلومينا و سيليكا توليد مي شود . در واقع اين عايق سراميك مانند پشم سنگ داري خصوصيات و مزيت و معايبي دارد كه از خصوصيات مهم اين عايق عباتند از :

مقاومت بالا در برابر آتش و سايش ، تحمل شوك حرارتي بالا ،هدايت حرارتي كم ،ذخيره گرمايي كم ،مقاومت در باربر مواد شيمياي و قارچ و كپك

محصولات پشم سراميك جهت مقاوم سازس با فيلامنت هاي شيشه اي و فلزي و همچنين در بعضي از پارچه هاي پشم سراميك از فويل آلومينيوم استفاده مي شود .
انواع محصولات

انواع پشم سراميك ها به صورت پتو ،طناب ،فله ،نوار ،كاغذ نسوز،نوار نسوز ،و پارچه آلوم گلس كه به بازار عرضه مي شود . ولي عمده پشم سراميك هايي كه بيشتر استفاده مي شود. پتويي و برد سراميكي است .

پتو سراميكي يا لحافي در عرض 61 سانت و طول 7.20 متر توليد مي شود .اين عايق به صورت رول و كاملاً شكل پذير و انعطاف پذير است .اين عايق در صورت نياز با فويل روكش مي شود كه براي ايجاد حرارت بيشتر از فويل جهت تابش استفاده مي شود .اين عايق پتو سراميكي در انواع ضخامت ها از 2 سانت تا 10 سانت و چگالي اين عايق از 64 كيلوگرم تا 200 كيلوگرم در متر مكعب توليد مي شود .

طناب سراميكي

طناب سراميك جهت بستن پتوي سراميك استفاده مي شود در مكانهايي كه حرارت بالا است و نمي توان از سازه هاي فلزي استفاده كرد . به دور عايق پتويي پيچيده مي شود و آن را نگه مي دارد . اين طناب در انواع ضخامت ها  از 1سانت تا 5 سانت توليد مي شود .
پشم سراميك در چه دهه از سال وارد بازار شد ؟

 

براي آشنايي مي توانيد به كليك وارد شويد


برچسب: خريد پشم سراميك،فروش پشم سراميك،قيمت پشم سراميك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۸:۴۰ توسط:etrwe موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :