طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ .

طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ

يادگيري روش خريد كاندوم تاخيري براحتي

كاندوم تاخيريخريد كاندوم تاخيري براي لذتي طولاني تر در رابطه

انزال زودرس يا ارگاسم زود هنگام از جمله مشكلات شايع زناشويي در مردان ميباشد. ميزان شيوع اين مشكل در حالات و شرايط مختلف، متفاوت است ولي به طور ميانگين از هر 3 مرد، 1 نفر دچار انزال زودرس است و يا در روابط زناشويي و زناشويي خود چندباري آن را تجربه كرده است. قبل از آنكه بخواهيم به دلايل رخداد انزال زودرس بپردازيم لازم است بدانيم كه تعريف ارگاسم زودهنگام چيست؟
تعريف انزال زود هنگام :

براي انزال بيشتر مقاله خريد كاندوم تاخيري را بخوانيد .
انزال زود هنگام به موردي گفته ميشود كه عمل رسيدن به ارگاسم به طور غير ارادي طي فعاليت زناشويي و رابطه زناشويي بلافاصله يا بعد از مدت اندكي پس از دخول با كمترين ميزان تحريك رخ دهد. در بعضي مواقع انزال قبل از دخول و طي معاشقه رخ ميدهد كه اين مورد نيز در گروه انزال زودرس قرار ميگيرد.پيشنهاد ما استفاده از كاندوم تاخيري است .


در نتيجه ممكن است ميزان رضايت طرفين از رابطه زناشويي به شدت كاهش پيدا كند و باعث بوجود آمدن استرس و عصبانيت شود كه مشكلات بعدي را در پي خواهد داشت. همانگونه كه گفته شد، انزال زودرس از دسته ي شايعترين اختلالات زناشويي در مردان است و ممكن است هر مردي در مرحله اي از زندگي با اين مشكل مواجه شود.

انزال زودرس و درمان آن
دلايل و عوامل انزال زودرس چيست؟

در بيشتر موارد، عامل بخصوص و شفافي براي اين مشكل يافت نميشود. با افزايش سن و تجربه ي زناشويي، فرد به تاخير انداختن ارگاسم (اوج لذت زناشويي) را فرا ميگيرد. ارگاسم زودهنگام بيشتر در ميان زوج هاي جوان و در شرايط خاصي مشاهده ميشود، براي مثال در مواقعي كه فاصله ي بين دو نزديكي زياد شود احتمال بروز اين حالت افزايش ميابد. (خريد كاندوم تاخيري را تجربه كنيد)

عوامل روحي و رواني نظير عصبانيت، استرس، احساس گناه و يا افسردگي از ديگر مواردي هستند كه ميتوانند فرد را دچار اين مشكل كنند. عامل ديگر اين مشكل ميتواند با اختلالات پزشكي نظير مشكلات هورموني، وجود آسيب در ارگانهاي تناسلي و ادراري و يا عوارض جانبي داروهايي خاص در ارتباط باشد.
نشانه هاي انزال زودرس چيست؟

مهمترين نشانه ي بيماري، عدم كنترل فرد در انزال است كه سبب ميشود بلافاصله بعد از دخول آلت و يا پس از گذشت مدت زمان اندك (حدود 1 تا 3 دقيقه) بعد از شروع نزديكي فرد به ارگاسم برسد. اين نوع انزال با كمترين تحريك و برخلاف ميل طرفين رابطه بوقوع مي پيوندد.

براي اينكه پزشك شما بتواند تشخيص درستي بدهد به تاريخچه اي از فعاليتهاي زناشويي شما نياز خواهد داشت. آزمايشات جسماني و همچنين صحبت با شريك زناشويي شما از ديگر گزينه هايي هستند كه پزشك براي يافتن علت مشكل از آنها كمك ميگيرد.

با توجه به اين مساله كه رخداد انزال زودرس ميتواند دلايل متفاوتي داشته باشد، پزشك شما ممكن است براي شما آزمايشاتي تجويز كند تا بتواند احتمال اختلالات تناسلي و وجود بيماريهاي خاصي را كه ميتوانند باعث اين مشكل شوند، رد كند.

استفاده از كاندوم تاخيري
چطور ميتوان انزال زودرس را درمان كرد؟

در بيشتر مواقع، مشكل بدون نياز به دارو و يا اقدام خاصي و با گذشت زمان برطرف خواهد شد. تمرين تكنيكهاي آرامش بخش و ريلكسيشن و يا بهره گيري از شيوه هاي پرت كردن حواس (فكر كردن به چيزهايي غير از رابطه ي زناشويي) ميتواند باعث به تاخير انداختن انزال شود.

در صورتي كه شما از نوشيدني هاي الكلي استفاده ميكنيد و يا سيگار ( تنباكو و محصولات مشابه) ميكشيد با كنار گذاشتن آنها و يا كاهش ميزان مصرف، ميتوانيد به رفع مشكل انزال در خود كمك كنيد.

در برخي شرايط لازم است شما با شريكتان تكنيكهاي خاصي را براي رفع مشكل بكار بگيريد و آنها را تمرين كنيد. اين تكنيكها ميتوانند شامل شناسايي و كنترل عاملي باشند كه به احساس ارگاسم منجر ميشود و يا عامل محرك را كند و يا متوقف ميكند.






























فروش كاندوم تاخيري در اكثر داروخانه ها قابل خريد است اما اگر با مشكل كم رويي مواجه هستيد كافي است به سايت ما يعني منتوشاپ مراجعه كنيد و به صورت اينترنتي و حتي ارزان تر از داورخانه (به دليل خريد مستقيم از كارخانه) تهيه كنيد .


برچسب: كاندوم تاخيري،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۳:۴۸ توسط:etrwe موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :