طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ .

طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ

ايده هايي جهت يادگرفتن دوره هاي نتورك نظير دوره هاي يادگيري mcitp

روش هايي براي فراگيري آموزش هاي شبكه نظير دوره هاي آموزش ccna

آموزش راه اندازي و تنظيم يك شبكه خانگي معمولي

فراگرفتن  راه هاي خريد سيستم هاي گرمايي

آموزش msca , فروش لوپ , فروش هيتر , tnm2000 , آموزش شبكه

امروزه استفاده از كامپيوتر در تمامي سازمانها و شركت هاي كوچك و بزرگ اجتناب ناپذير است. استقرار و راه اندازي شبكه در هر سازماني كه دست كم از دو كامپيوتر استفاده مي نمايد جزء اصول بديهي آن سازمان محسوب مي شود ، پس هر سازماني علاوه بر طراحي و راه اندازي شبكه ، نيازي حياتي به سيستمي دارد كه نحوه عملكرد شبكه و كامپيوترها را زير نظر گرفته و در صورت بروز هرگونه مشكلي ، فورا عيب يابي ( troubleshooting ) نمايد. به همين دليل حداقل يك پست سازماني براي نگهداري و زنده نگه داشتن شبكه هاي كامپيوتري در اكثر سازمان ها تعريف شده است و همين امر موجبات رونق بازار كار متخصصان شبكه را فراهم آورده است.

MCITP دوره آموزشي و گواهينامه مايكروسافت در مبحث شبكه هاي كامپيوتري بر مبناي سيستم عامل هاي سرور و كلاينت مايكروسافت است. در سالهاي اخير MCITP جايگزين MCSE شده است.

به دليل امكانات نوين و امنيت بالاي ويندوز سرور 2008 اكثر سازمان ها ، ارگان ها و شركت هاي ايراني نيز يا به سوي Win Server 2008 رفتند .

در سال ۲۰۱۲ مايكروسافت مجددا دست به تغييرات گسترده اي در سرفصل هاي دوره هاي آموزشي خود زد و مجددا نام مدرك MCSE را جايگزين MCITP نمود كه مباحث Cloud به سرفصل هاي قبلي اضافه شده است . نام مدارك حرفه اي مايكروسافت در زمينه شبكه در حال حاضر MCSE 2012 است.

خوشبختانه كلاس ها و دوره هاي آموزشي MCITP سايبرتك ، به دليل بهره جستن از اساتيد مجرب مورد تاييد مايكروسافت و همچنين استفاده از كارگاه ها و لابراتوارهاي بسيار مجهز و سرفصل ها ، منابع و سناريوهاي استاندارد مايكروسافت ، مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفته است.

آموزش msca , فروش لوپ , فروش هيتر , tnm2000 , آموزش شبكه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۷:۱۸ توسط:etrwe موضوع: