طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ .

طراحي وب سايت تهران در اراك رنگارنگ خيلي قشنگ

خريد ابزار به شكل غير حضوري

انتخاب ابزار به شكل غير حضوري

 

امروزه افراد مختلف به خاطر مشغله هايي كه در زندگي هاي روزمره خود دارند علاقه دارند تا وظايف شخصي را سريع وراحت انجام دهند. خريد هاي كه در صورتي كه از فروشگاه معتبر باشد مي تواند در زمان و هزينه رفت و آمد افراد صرفه جويي نمايد. يكي از مواردي كه شايد همچنان سفارش آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. سفارش ابزار صنعتي يكي از خريدهايي است صورت اينترنتي هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازخفن ترين مجموعه هايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p مراجعه كنيد.


1.آزادي انتخاب و تنوع برند

يك فروشگاه اينترنتي ابزار به مشتريان خود اين حق انتخاب را مي­دهد تا از بين چندين برند موجود با ويژگي­ها و خصوصيات مختلف، بسته به نيازخود بهترين گزينه را انتخاب كنند.معمولا وقتي از يك مغازه خريد مي­كنيد، گزينه­ هاي پيش­روي شما براي خريد ، به انبار و موجودي آن فروشگاه خاص محدود مي­شود.خريد ابزار از دنياي وب، محدوديت معمول خريد از فروشگاه­هاي محلي را از ميان برداشته و به شما امكان انتخاب از فروشگاه­هاي ابزار سراسر كشور را مي­دهد. اين يعني انتخاب­هاي بيشتر و دسترسي سريع به هر چيزي كه به دنبال آن هستيد!
2.بررسي تخصصي در فروشگاه اينترنتي ابزار

حتما براي شما هم پيش آمده كه در هنگام خريد سوال­هاي زيادي در ذهن شما شكل مي­گيرد، اما پرسيدن همه آن­ها از فروشنده تقريبا ممكن نيست! در يك فروشگاه اينترنتي ابزار اين مشكل وجود نخواهد داشت .يك فروشگاه معتبر براي كوچكترين آيتم­هاي موجود نيز اطلاعات كامل و دقيقي را به مشتري عرضه مي­كند. به­ اين ترتيب امكان بررسي تخصصي محصول مورد نظر شما قبل از خريد فراهم مي­شود . هم­چنين اگر در انتخاب بين 2 محصول دچار ترديد باشيد، به ­راحتي امكان مقايسه محصولات باهم وجود خواهد داشت.

.پيدا كردن ابزار تخصصي هر كار

براي خريداري كردن هر  محصول حرفه اي نياز است كه به بازار همان محصول مراجعه كنيم،به عنوان مثال براي خريد لوازم نجاري نميتوانيم به يك ابزار فروشي عمومي مراجعه كنيم . فروشگاه اينترنتي ابزارمال ارائه كننده ابزارآلات تخصصي مكانيكي و ابزارآلات دستي حرفه اي است كه با مراجعه به آن ميتوانيد ابزار مخصوص خود را به راحتي بيابيد.
4.قيمت منصفانه

با خريد اقلام مورد نياز خود از يك فروشگاه اينترنتي ابزار، مي­توانيد قيمت منصفانه­ تري را تجربه كنيد. به ­دليل ماهيت رقابتي اين نوع از فروش و شفافيت قيمتي آن، مشتريان مي­توانند ابزار مورد نظر خود را با قيمت بهتري تهيه كرده و از تخفيف ­هاي دوره­اي فروشگاه نيز بهره­ مند شوند. هم­چنين هزينه ­هاي جاري جستجوي محصول مورد نظر از بازار ابزار مختلف، در اين نوع از فروش حذف شده و در­نهايت پول كمتري را پرداخت مي­كنيد.

يكي ديگر از دلايل منصفانه بودن قيمت­ها در فروشگاه­هاي آنلاين، كمتر بودن هزينه ­هاي جاري اين نوع فروشگاه­ها است. با حذف بسياري از اين هزينه­ ها و براي كسب سهم بيشتري از بازار، فروشنده مي­تواند قيمت محصولات خود را پايين ­تر در­نظر بگيرد و ضرر هم نكند. اين يك معامله برد-برد هم براي فروشنده و هم براي مشتري است.در شرايطي كه خريد شما از ميزان مبلغي بيشتر باشد، بسياري از فروشگاه­هاي اينترنتي امكان ارسال رايگان محصولات را نيز براي مشتريان در ­نظر مي­گيرند.
5.فروشگاه اينترنتي ابزار و مشاوره رايگان قبل از خريد

ممكن است بعد از بررسي تخصصي يك محصول خاص، هنوز هم سوالي در مورد نحوه كاركرد يا امكانات آن در ذهن شما وجود داشته باشد. يك فروشگاه اينترنتي ابزار به­ كمك تيم پشتيباني خود، مشاوره لازم قبل از خريد ابزارآلات را در اختيار شما قرار خواهد داد. اين مشاوره رايگان مانع از خريد اشتباه يك محصول شده و از ضرر­هاي احتمالي آن جلوگيري خواهد كرد. در بعضي شرايط و بعد از اين مشاوره، خريدار متوجه مي­شود كه محصول ديگري براي نياز او مناسب ­تر بوده و نتيجه بهتري را براي كار او به­ همراه مي­آورد.
6.تجربه آسان خريد در فروشگاه اينترنتي ابزار

مهم ­ترين مزيت خريد از فروشگاه اينترنتي ابزار براي مشتريان، راحتي و جلوگيري از اتلاف زمان ارزشمند آن­ها در بازار ابزار است.دنياي وب اين امكان را براي شما فراهم مي­كند تا تنها با استفاده از يك گوشي موبايل و وقتي در منزل شخصي خود در حال استراحت هستيد، و يا در حين انجام كار نياز فوري به ابزاري داريد اقدام به بررسي و انتخاب اقلام مورد نياز خود كنيد. در اين تجربه خريد، هيچ­گونه شلوغي را تجربه نخواهيد كرد و در هيچ صفي منتظر نخواهيد ماند.

 

جهت شناخت مي توانيد به https://good4p.com/كالاي-برق برويد


برچسب: خريد ابزار آلات صنعتي، قيمت ابزار، فروش ابزار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۱:۳۰ توسط:etrwe موضوع:

خريد ابزار از كدام فروشگاه باشد؟

آيا مي توان از سايت اينترنتي خريد ابزار صنعتي انجام داد؟

 

دراين روزگار افراد به خاطر مشغله هايي كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند دوست دارند تا وظايف شخصي را آنلاين انجام دهند. وظايف كه در حالي كه از جاي مطمئن باشد مي تواند در انرژي و خرج جابه جايي افراد صرفه جويي كند. يكي از مواردي كه شايد هنوز تهيه آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين است. تهيه ابزار صنعتي يكي از مواردي است صورت اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبزرگترين سايتهايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به سايت گودفورپي مراجعه كنيد.

 

پس از انقلاب صنعتي تغييرات قابل توجهي در زمينه ابزارآلات صنعتي به وجود آمد. اين تغييرات گسترده باعث گسترش توليدات شركت‌هاي ساخت ابزار شد.

ابزار الات صنعتي باعث دقت و سرعت بيشتر انسان‌ها در توليدات خود شده‌اند. تغييراتي كه در طي اين سال‌ها صورت گرفته باعث شده كه پيشرفت‌هاي قابل توجهي در ابزار آلات صنعتي ديده شود.

در اين مقاله سعي داريم كه به بررسي دقيق ابزار آلات صنعتي بپردازيم. ابزارالات صنعتي داراي دسته بندي‌هاي مختلفي هستند كه با توجه به كاربرد آن‌ها به انواع گوناگوني تقسيم مي‌شوند.

به طور كلي ابزارهاي صنعتي شامل ابزار صنعتي برقي، ابزار صنعتي بادي و مواردي از اين قبيل هستند.

معمولا ابزارآلات صنعتي به سه دسته برقي، بنزيني و بادي تقسيم مي‌شوند كه با توجه به شرايط و محيط ممكن است استفاده‌هاي گوناگوني داشته باشند.

ابزارالات صنعتي چيست؟
1-ابزار الات صنعتي برقي:

همان طور كه مي‌دانيد انجام برخي از كارها در كارخانه‌ها به نيروي بسيار زيادي نياز دارد و نمي‌توان آن كار را به صورت دستي انجام داد. در اين موقعيت‌ها از ابزار آلات برقي استفاده مي‌شود. از آن‌جايي كه در بسياري از موارد دسترسي به برق مشكل وجود دارد،

اين ابزار آلات را به صورت شارژي نيز مي‌سازند كه شما مي‌توانيد در فضاهاي مختلف از آن استفاده كنيد و اما معرفي چند ابزار صنعتي برقي:
دريل برقي و شارژي:

ابزارالات صنعتي چيست؟

معمولاً از دريل‌ها براي سوراخ كردن سطوح مختلف استفاده مي‌شود. اين ابزار يكي از پركاربردترين ابزارآلات صنعتي برقي است كه در هر كارگاه صنعتي يافت مي‌شود.
فرز برقي:

فرزها معمولاً براي برش فلزات و تراشكاري مورد استفاد قرار مي‌گيرند. در بعضي موارد هم از اين دستگاه براي تيز كردن استفاده مي‌شود.
دستگاه جوشكاري:

دستگاه جوش يا اينورتر ابزاري است كه از آن براي اتصال فلزات استفاده مي‌شود.
2-ابزار الات صنعتي بنزيني:

ابزار الات بنزيني در مناطقي مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه دسترسي به برق در آن جا دشوار يا غير ممكن است.

به عنوان مثال در مناطق جنگلي معمولاً از ابزارهاي صنعتي بنزيني به جاي ابزار آلات برقي استفاده مي‌شود. مانند:
چكش تخريب بنزيني:

چكش تخريب ابزاري است كه از آن براي تخريب سطوح سخت مانند بتن استفاده مي‌شود.
اره زنجيري بنزيني:

بريدن الوار و چوب‌هاي قطور نياز به ابزاري دارد كه اين عمل را به سرعت انجام دهد.
ژنراتور يا موتور برق:

ژنراتور يا موتور برق از جمله ابزار برقي است كه انرژي مكانيكي را به انرژي الكتريكي تبديل مي‌كند. ژنراتورها معمولاً در كمپينگ، مدارس و كارگاه‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

سوخت اصلي اين دستگاه معمولاً بنزين است كه در هر مكاني دسترسي به آن آسان خواهد بود.
3-ابزار الات صنعتي بادي:

ابزار الات بادي ابزاري هستند كه معمولاً به وسيله كمپرسور باد كار مي‌كنند. اين ابزار به دليل وسعت استفاده‌اي كه دارند در خط توليد بسياري از كارخانه‌هاي صنعتي يافت مي‌شوند.
ميخكوب و منگنه كوب بادي:

ميخكوب و منگنه كوب ابزارهاي حياتي در صنعت نجاري و كار با چوب هستند. اين ابزارها در دسته بندي ابزار بادي قرار مي‌گيرد كه يكي از پركاربردترين محصولات در صنايع كابينت سازي به حساب مي‌آيد.
پوليشر بادي:

دستگاه پوليش بادي  از جمله ابزارآلات صنعتي بادي است كه در كارگاه‌هاي صافكاري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به كمك اين ابزار مي‌توان خط و خش روي بدنه خودرو را جلا داد. اين دستگاه با استفاده از سري فرچه‌اي شكل و ايجاد ساييدگي رنگ اتومبيل را براق مي‌كند.

براي معرفي مي توانيد به https://good4p.com/كالاي-برق مراجعه كنيد


برچسب: خريد ابزار آلات صنعتي، قيمت ابزار، فروش ابزار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۶:۵۴ توسط:etrwe موضوع:

ويژگي هاي خريد ابزار آلات

خريد اينترنتي ابزار آلات صنعتي چه مزايايي دارد؟

 

اين روزها افراد مختلف به خاطر كار زياد كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند علاقه دارند تا كارهاي روزانه را اينترنتي انجام دهند. وظايف كه در حالي كه از فروشگاه معتبر باشد مي تواند در انرژي و خرج جابه جايي افراد صرفه جويي كند. يكي از چيزهايي كه شايد هنوز تهيه آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. سفارش ابزار صنعتي يكي از خريدهايي است صورت اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

 

زمان آن رسيده تا اين همه ابزاري را كه خريده ايد به يك جعبه ابزار خوب و مناسب منتقل نماييد . فراموش نكنيد كه هزينه خيلي زيادي را بابت خريد ابزارآلات مورد نيازتان پرداخت كرده ايد لذا مهمترين اصل محافظت و نگهداري صحيح از اين ابزارهاست . شايد يك جعبه ابزار مناسب و جادار بتواند محل خوبي براي نگهداري ابزارآلات شما باشد.
جعبه هاي ابزار امروزه داراي طراحي هاي بسيار جالبي شده اند . سازندگان اين جعبه ها امروزه محولاتي توليد ميكنند كه به اندازه كافي جادار هستند و ميتوان ابزارهاي زيادي را داخل آن جا داد در ادامه به شما خواهيم گفت كه انواع جعبه هاي ابزار به چه صورت است و جهت خريد و انتخاب يك جعبه ابزار مناسب چه نكاتي را بايد رعايت نماييد:

انواع جعبه ابزار:
جعبه هاي ابزار تنوع زيادي در بازار دارد كه به عقيده بنده انتخاب آن بيشتر سليقه اي است . جعبه هاي ابزار عموماً به دو صورت فلزي و پلاستيكي ساخته ميشوند . البته مدل پارچه اي و چوبي آن نيز در بازار موجود است كه در اين پست مورد بحث ما نخواهند بود. جعبه ابزارها سابق بر حسب طبقه تقسيم بندي ميشدند اما امروزه با ظهور طراحي هاي نوين در اين محصولات سايز بندي جعبه ها بر حسب اينچ ايجاد شده اند .

كدام انتخاب بهتر است ؟ فلزي يا پلاستيكي !!!
شايد اين سئوال خيلي از دوستان عزيز من باشد كه واقعاً كدام يك بهتر است . شايد خيلي از دوستانتان گفته باشند كه خب معلوم است جعبه فلزي به مراتب از پلاستيكي بهتر است . هم استحكام بالاتر دارد و هم عمر بيشتر ! اما بايد خدمت شما عرض كنم كه خير !!! اين تصور كاملاً اشتباه است . اتفاقاً برعكس ! جعبه ابزار پلاستيكي به مراتب بهتر از جعبه فلزي است . من فكر كردم شايد بهتر باشد تا مزيت هاي جعبه پلاستيكي نسبت به جعبه فلزي را به صورت تيتر وار خدمت شما بيان نمايم :
1) جعبه هاي فلزي نسبت به نوع پلاستيكي ورزن خيلي بيشتري دارند كه همين قضيه سبب ميشود تا هنگام حمل و نقل وزن كل جعبه شما به مراتب بيشتر شود
2) جعبه هاي فلزي در هنگام برخورد ابزار در داخل جعبه ، پوشش رنگ خود را از دست خواهد داد و به مررو زمان اگر آب و يا رطوبت وارد جعبه شما شود باعث ايجاد زنگ زدگي ميشود.
3) در صورت برخورد ابزار با درون جعبه به خاطر برخورد دو فلز صداي ايجاد شده به مراتب بيشتر از نوع پلاستيكي آن خواهد بود فكر كنيد كه در داخل اتومبيلتان يك جعبه ابزار فلزي داريد و بعد از گذر از هر دست انداز بايد منتظر شنيدن صداي ناهنجاري از صندوق عقب خود باشيد
4) جعبه ابزار هاي فلزي معمولاً محفظه نگهداري يچ و مهره ندارند كه همين مسئاله سبب راكندگي ابزار شما خواهد شد.




نكات مهم در انتخاب جعبه ابزار :
1) در جعبه هاي فلزي به ضخامت ورق ، نوع پوشش رنگ (حتماً الكترواستاتيك باشد ) و نوع يراق آلات مصرف شده روي آن دقت نماييد.
2) جعبه هاي پلاستيكي بايد مستحكم و داراي لولاهاي قوي باشند
3) جعبه ابزاري مناسب است كه داراي طبقه ها و محفظه هاي جداگانه باشد .
4) انتخاب جعبه ابزار سليقه اي است . هرمدلي كه خوشتان آمد اگر شرايط بالا را داشت بخريد!



 

به سبب معرفي مي توانيد به سايت گودفورپي برويد


برچسب: خريد ورق آهن، فروش ورق آهن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۲:۲۸ توسط:etrwe موضوع:

بازديد|مشاهده|دنبال كردن|هزينه|قيمت|} مدل هايآموزشگاهتعمير موبايل خصوصي با ضمانت

قيمت روش هايمركزآموزشتعميرگاه موبايل براحتي

چگونه عمر باتري تلفن همراه خود را افزايش دهيم

همانطور كه همه ما مي دانيم كه باتري قلب يك ابزار الكترونيكي است. بدون باتري، يك ابزار الكترونيكي كار نمي كند و همه ما وقتي خالي مي شود نااميد مي شويم! همه ما مي‌توانيم باتري را شارژ كنيم، اما چيزي كه نمي‌دانيم اين است كه چگونه باتري را طولاني‌مدت نگه داريم تا وسايل ارزشمند ما بدون مشكل كار كند و در نتيجه در زمان و هزينه ما صرفه‌جويي شود. اين مقاله باعث نمي شود شارژ باتري شما بيشتر بماند، فقط به شما ياد مي دهد كه چگونه عمر باتري تلفن همراه خود را افزايش دهيد، يعني عمر مفيد آن را افزايش دهيد. اگر مي خواهيد بدانيد چگونه شارژ را براي مدت طولاني تري حفظ كنيد، لطفاً بخوانيد چگونه شارژ باتري تلفن همراه خود را طولاني تر نگه داريد.

 


در زير به برخي از بايدها و نبايدها براي افزايش عمر باتري تلفن همراه اشاره شده است.

باتري خود را اغلب شارژ نكنيد: به جاي اينكه هر از چند گاهي شارژ كنيد، مطمئن شويد كه شارژر را فقط زماني به گوشي خود وصل كنيد كه نشانگر باتري نشان دهد 5 تا 10 درصد شارژ باقي مانده است. دليل اين امر اين است كه مدت زمان مشخصي از عمر باتري وجود دارد كه مي تواند حدود 400 تا 500 سيكل شارژ باشد (1 چرخه 0 تا 100 درصد شارژ است) به عنوان يك شارژ متوسط ​​و مكرر ممكن است باعث استفاده از اين گزينه شود.
قبل از تخليه كامل آن، آن را شارژ كنيد: مطمئن شويد كه هميشه اين نكته را مد نظر قرار دهيد كه قبل از اينكه باتري كاملاً خاموش شود، تلفن همراه خود را شارژ كنيد زيرا اين كار باعث كاهش عمر باتري مي شود. همانطور كه در بالا ذكر شد، هميشه زماني كه 5 تا 10 درصد شارژ در تلفن همراه باقي مانده است، شارژر را وصل كنيد. با اين كار عمر باتري خود را از 12 به 18 ماه افزايش مي دهيد.
گوشي خود را مستقيماً به شارژر خودرو وصل نكنيد: با اين كار ممكن است به نقطه شارژ، باتري يا كل گوشي آسيب جدي وارد كنيد، در عوض توصيه مي شود از مبدل براي شارژ گوشي خود استفاده كنيد.
سرويس‌هاي ناخواسته را ببنديد: برخي از سرويس‌ها يا برنامه‌هايي كه ضروري نيستند بايد خاموش شوند، مثلاً همگام‌سازي داده‌ها، GPS، بلوتوث، واي‌فاي، اعلان‌ها و غيره كه انرژي مصرف مي‌كنند و بدون استفاده از آن‌ها مي‌توان انجام داد، مطمئناً عمر باتري شما را افزايش مي‌دهد.
گوشي خود را در صورت عدم استفاده خاموش كنيد: در حين رانندگي يا قبل از خواب، بهتر است گوشي خود را خاموش كنيد يا مي توانيد نمايه “حالت هواپيما” را روشن كنيد.



 

بسيار مهم است كه به ياد داشته باشيد كه در حالت مكالمه انرژي بيشتري مصرف مي شود در حالي كه در حالت آماده به كار انرژي كمتري مصرف مي شود.

 

توجه: به غير از تمام نكات ذكر شده در بالا، همه آن برنامه ها و سرويس ها، به ويژه آنهايي كه آنلاين هستند، انرژي مصرف مي كنند، بنابراين توصيه مي شود در صورت عدم نياز آنها را ببنديد.

 

براي ديدن مي توانيد به آموزش تعميرات موبايل برويد .


برچسب: آموزشگاه تعميرات موبايل،بهترين آموزشگاه تعميرات موبايل،آموزش تعميرات موبايل در تهران،آموزش تعميرات موبايل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۲:۵۸ توسط:etrwe موضوع:

بازديد|مشاهده|دنبال كردن|هزينه|قيمت|} مدلهايمركزآموزشتعميرات موبايل درتهران با قيمت مناسب

مشاهده انواعآموزشتعمير موبايل بصورت اينترنتي

 

نكاتي كه بايد قبل از خريد تلفن همراه دست دوم يا دست دوم بررسي كنيد

يك تلفن همراه يا يك تلفن هوشمند مستعمل باعث صرفه جويي در پول گرانبهاي شما مي شود، اما اگر پارامترهاي لازم را قبل از خريد آن ندانيد، مي تواند فاجعه باشد. اكثر نمايندگي ها يا افرادي كه گوشي هاي قديمي را مي فروشند حتي يك روز هم ضمانت نمي دهند. بايد آن را در مغازه يا خود فروشگاه بررسي كنيد و اگر دوست داشتيد مي توانيد خريد كنيد. اين پروتكل تقريباً در همه جا وجود دارد. براي هر برندي خواه سامسونگ گلكسي، آيفون، نوكيا، سوني، بلك بري يا حتي يك گوشي چيني، يكسان خواهد بود. بنابراين بسيار مهم و ضروري است كه قبل از خريد گوشي موبايل يا تبلت، موارد خاصي را بررسي كنيد. اين همچنين مي تواند به عنوان يك راهنما براي افرادي كه با تلفن هاي دست دوم يا تعمير شده تجارت مي كنند در نظر گرفته شود.


قبل از خريد تلفن همراه دست دوم يا دست دوم بايد اين موارد را بررسي كنيد:

 

1. اصالت: اولين چيزي كه بايد بدانيد اين است كه آيا فروشنده گوشي دزد نيست يا خير. اگر دستگاه به سرقت رفته باشد، مشكل بزرگي مي شود. ممكن است بعداً از طريق شماره IMEI آن مسدود شود يا ممكن است از طريق IMEI آن رديابي شويد. پس بررسي كنيد تا مطمئن شويد. بهترين روش اين است كه شما بايد صورتحساب يا جعبه همراه گوشي را از فروشنده بخواهيد. تقريباً بعيد است كه دزد جعبه يا قبضي را كه كاربر هرگز آن را با خود حمل نمي كند را نيز سرقت كند!

 

2. گارانتي: اگر دستگاه چند ماه از گارانتي باقي مانده باشد، مزيت خوبي است. در صورت بروز هر گونه عيب يا مشكلي تا زماني كه گارانتي آن تمام شود، مي توانيد ايمن باشيد. تنها مواردي كه در گارانتي پوشش داده نمي شود آسيب فيزيكي است كه مي توانيد به راحتي از طريق بازرسي فيزيكي آن را بررسي كنيد.

 

 

3. وضعيت: مورد بعدي كه بايد بررسي كنيد وضعيت فيزيكي گوشي است. اين شامل بررسي خراش هاي روي پانل، بدنه، شيشه و غيره مي شود. همچنين بررسي كنيد كه آيا LCD شفاف با روشنايي خوب است يا خير. اگر ساييدگي و پارگي بيش از حد وجود دارد، تصميم به خريد يا رد آن به عهده شماست.

 

4. شرايط كاري: يكي از مهمترين چيزها اين است كه بايد وضعيت كار گجت را بررسي كنيد. اين بدان معناست كه شما بايد تك تك عملكردهاي گوشي را بررسي كنيد.


مواردي كه بايد بررسي كنيد عبارتند از:

ميكروفون
گوينده
بلندگو
دوربين
تشخيص MMC يا نه
شارژ باتري سريع يا خوب است
شارژ كردن
لرزش
پردازش يا انجماد سريع
چه در حال راه اندازي مجدد باشد، چه به طور خودكار خاموش شود.
دريافت سيگنال هاي شبكه خوب يا خير.
تماس بگيريد و كيفيت صدا را بررسي كنيد










 

بدون عجله وقت خود را صرف بررسي همه اين جنبه ها كنيد. همچنين ساير مشخصات و ويژگي هاي موجود در آن مدل خاص را بررسي كنيد. در صورت وجود ايراد بزرگ، آن را تعمير كنيد و سپس خريد كنيد. قبل از تعمير آن را خريداري نكنيد، زيرا گاهي اوقات، ايرادات در مرحله تعمير هستند. اگر فروشنده اصرار كرد كه آن را در همان شرايط بخريد، قيمت بسيار بسيار پايين را پيشنهاد كنيد تا اگر اصلاً درست نشد، ضرر زيادي نكنيد!

 

5. لوازم جانبي: بررسي كنيد چه لوازم جانبي همراه بسته است. لوازم جانبي شامل شارژر، هدفون، كابل ديتا USB و غيره است. در صورت مفقود شدن لوازم جانبي، مي توانيد قيمت خريد را بر اساس آن كسر كنيد!

 

6. تقاضا: خريد يك گوشي هوشمند يا تبلت قديمي، بدون تقاضا يا شركتي كه گوشي هاي آن در شهر يا كشور شما معروف نيست، بي فايده است. اگر گوشي برندي را خريداري كنيد كه در كشور شما استفاده نمي شود، براي تعمير آن با مشكل مواجه خواهيد شد، زيرا قطعات يدكي آن به راحتي در دسترس نخواهد بود. البته، اگر آن چيزي است كه شما ترجيح مي دهيد يا مجذوب يا علاقه مند به آن هستيد، مي توانيد حتي يك گوشي قديمي بخريد.

 

7. قيمت گذاري: قيمتي كه بايد بسازيد كمترين قيمت است. بايد در نظر داشته باشيد كه با آمدن مدل هاي جديد هر ماه، قيمت تمام ابزارهاي الكترونيكي به طور پيوسته در حال كاهش است. اگر قصد خريد و فروش گوشي هاي دست دوم يا تعمير شده را داريد، در نظر داشته باشيد كه گوشي هايي كه خريداري كرده ايد تا 2 ماه ديگر به فروش نخواهند رسيد. و 2 ماه ديگه نرخ مدل ها هم پايين مياد. بنابراين بايد قيمت را بر اساس آن تعيين كنيد.

 

براي خريد مي توانيد به آموزشگاه تعميرات موبايل مراجعه كنيد .


برچسب: آموزشگاه تعميرات موبايل،بهترين آموزشگاه تعميرات موبايل،آموزش تعميرات موبايل در تهران،آموزش تعميرات موبايل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۱:۰۰ توسط:etrwe موضوع:

معرفي مدل هاي قيمت seo تخصصي

توضيح انواع هزينه seo با گارانتي

عوامل موثر در تعيين هزينه بهينه سازي سايت

بهينه سازي داخلي سايت شما
ميزان بازديد كلمه كليدي مورد نظر
قدرت وب سايت رقبا شما در گوگل
عمر وب سايت شما
وضعيت فعلي سايت شما در گوگل
با توجه به برنامه نويسي سايت پروژه سئو ممكن است بين 2 تا 6 ماه وقت نياز داشته باشد.




تكنيك پروژه سئو منتو استفاده از بك لينك هاي معتبر ، شبكه هاي اجتماعي، تركيب لغات، معرفي به موتورهاي جستجو، تبليغات جمعي و محتوا سازي ،سئو داخلي حرفه اي  … مي باشد

پس از اتمام پروژه براي نگهداري رتبه سايت شما هزينه بهينه سازي سايت نگهداري دريافت خواهد شد

 

تعرفه سئو و بهينه سازي سايت

مجموعه خدمات سئو كه تهران تيم بر روي وب سايت شما انجام ميدهد :

آناليز جايگاه كلمات كليدي شما نسبت به  رقيبان
يافتن موثرترين و مهمترين كلمات كليدي مورد نظر كسب و كار شما
تركيب لغات
شبكه هاي اجتماعي
معرفي به موتورهاي جستجو
بالا بردن رتبه در نتايج جستجو
افزايش بازديد
40% وب برنديگ
ارتقاي تضميني رتبه كلمات كليدي سايت در گوگل
بازاريابي شبكه هاي اجتماعي
توليد محتوا براساس سئو
ارتقاي تضميني رتبه كلمات كليدي سايت در گوگل
مشاوره سئو
شبكه هاي اجتماعي
آناليز كلمات كليدي
ارتقاي تضميني رتبه كلمات كليدي سايت در گوگل
سئوي كلي سايت
بهينه سازي سورس
افزايش سرعت بارگزاري سايت
بهينه سازي محتوا
آناليز نام دامنه
آناليز كلمات كليدي
بررسي چگالي كلمات كليدي
آناليز محتواي سايت
آناليز عنوان صفحات
آناليز رقبا با توجه به كلمات كليدي اعلام شده
آناليز سرعت سايت و سرور
ايجاد و بهينه سازي فايل Robots.txt
ثبت سايت در موتورهاي جستجو
بهينه سازي هدرهاي سايت H1,H2,…
بهينه سازي تصاوير مهم سايت
بهينه سازي كدهاي سوروس HTML
بهينه سازي لينك هاي داخلي (هايپرلينك)
بهينه سازي لينك هاي خارج از سايت
تهيه نقشه سايت xml
بهينه سازي افزايش بازديد با توجه به نياز سايت
ايجاد بك لينك در سايت ها
تصحيح و بهينه سازي ساختار كلي سايت (در صورت امكان و نياز
ارائه گزارش ميزان پيشرفت صفحات سايت
آموزش در زمينه ايجاد صفحات جديد در صورت لزوم
آموزش نگهداري و پشتيباني از رتبه كسب شده در گوگل  
آموزش مقدماتي بهينه سازي سايت      
آناليز نام دامنه    
آناليز و بررسي كلمات كليدي    
تعيين چگالي كلمات كليدي   
آناليز محتواي سايت   
آناليز عنوان صفحات مهم سايت    
آناليز كلمات كليدي نسبت به ساير رقبا   
آناليز سرعت هاست    
آناليز سرعت سايت    
آناليز نرم افزارهاي مخرب گوگل   
انجام تنظيمات Redirects    
ايجاد و بهينه سازي فايل Robots.txt    
تعيين بهترين كلمات كليدي حرفه شما    
ثبت صفحات سايت در موتورهاي جستجو نظير گوگل    
ثبت سايت در وب سايت هاي مرجع   
بهينه سازي ابر واژه هاي صفحات مهم سايت   
بهينه سازي ابر عبارت هاي صفحات مهم سايت    
بهينه سازي هدر هاي H1, H2, …    
آناليز تگ هاي بولد مهم سايت    
تعريف يا محدود كردن برخي صفحات براي جستجوگرها    
بهينه سازي كدهاي html كدسورس    
بهينه سازي تصاوير مهم سايت    
گزارش ميزان پيشرفت سايت به تفكيك كلمات كليدي    
گزارش ميزان پيشرفت سايت به تفكيك صفحات    
بهينه سازي هايپرلينك هاي مهم     
بهينه سازي لينك هاي خروجي مهم    
بهينه سازي ساختار لينك هاي داخلي   
بهينه سازي چگالي كلمات در سايت    
آناليز لينك هاي معيوب    
دريافت استاندارد W3C صفحه اصلي    
آناليز نقشه سايت در صورت وجود   
بهينه سازي نقشه سايت براي ياهو (TEXT)    
بهينه سازي نقشه سايت براي گوگل (XML)   
تصحيح و بهينه سازي معماري سايت درصورت نياز   
آناليز سياست هاي تجاري سايت در فضاي وب   
مشاوره در زمينه ايجاد صفحات جديد   
بهينه سازي افزايش بازديد متناسب با زمينه سايت   
بهينه سازي بك لينك در سايت ها   
بهينه سازي تبليغات در سايت ها   
بهينه سازي بك لينك هاي حرفه اي در سايت هاي مرجع   
بهينه سازي تبليغات حرفه اي در سايت هاي مرجع   
آناليزگزارش كلمات كليدي در گوگل   
گزارش تصويري وضعيت سايت در گوگل  
پشتيباني ايميل   
پشتيباني تلفن   
پشتيباني حضوري   























































































لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

به سبب يادگيري مي توانيد به  تعرفه سئو مراجعه كنيد .

جهت آشنايي هزينه سئو وارد شويد


برچسب: قيمت سئو،هزينه سئو،تعرفه سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۲:۰۵ توسط:etrwe موضوع:

معرفي طريقه هاي دوره آموزش توليد محتوا حرفه اي

توضيح روش هاي موسسه آموزش توليد محتوا ارزان

ميخوام يك دوره سئو شركت كنم كدام آموزشگاه سئو بهتر است؟

خب به نظر من بهترين راه براي تشخيص اين موضوع اينه كلمه آموزشگاه سئو را توي گوگل سرچ كنيد و از بين سايتهاي صفحه اول بنابر سليقه خودتون يكي را انتخاب كنيد .

معرفي آموزشگاه هاي سئو در ايران

من همين كار را كردم و چند تاشون را پيدا كردم و اينجا ليست كردم براتون

آموزشگاه سئو لرنو وب

آكادمي وبسيما

آموزشگاه آريافر

آموزشگاه پايا

مدير وب

سايت دار

سئو كورس


خب چطور از بين اينها انتخاب كنيم ؟

به نظر من شما براي انتخاب يك دوره خوب اين ملاك ها را بايد بررسي كنيد .

آيا دوره ها كاربردي و پروژه محور ارائه مي شوند ؟

آيا دوره ها توسط استادي كه تجربه سئو دارد برگزار مي شود ؟

آيا دوره ها پشتيباني دارند ؟

آيا مدرك سئو معتبري ارائه داده مي شود ؟

آيا هزينه دوره مناسب است ؟


به نظر من تلفن را برداريد يك كاغذ جلويتان بگذاريد و با آنها تماس بگيريد و معايب و مزاياي هر كدام را بنويسيد تا در نهايت بتونيد بهترين تصميم رو بگيريد .

اگر سوالي داشتيد از نظرات بپرسيد . و در نهايت اين شما هستيد كه تصميم ميگيريد .

البته من يادگيري خودآموز يعني اينكه خودتان برويد و از بين مقالات ياد بگيريد را هم پيشنهاد ميكنم كه هم رايگان است و هم ممكن است باعث تسلط بيشتر شما بشود .

بنابراين الزامي نيست حتما يك در يك دوره سئو شركت كنيد و مي توانيد خودتان هم دست به كار شويد و seo را ياد بگيريد .

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

براي شناخت مي توانيد به  دوره آموزش محتوا نويسي  برويد .

جهت فراگيري اينجا مراجعه كنيد


برچسب: آموزش محتوا نويسي، آموزش توليد محتوا، توليد محتوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۰:۵۳ توسط:etrwe موضوع:

معرفي سبك هاي موسسه آموزش طراحي سايتبصورت آنلاين

آشنايي تركيب هاي آموزشگاه آموزش طراحي سايتبراحتي

 

مشتريان گرامي ، دوره هاي تخصصي و كاربردي طراحي سايت با همت آموزشگاه طراحي سايت لرنو وب و شركت داده پردازان ايفانت برگزار ميگردد.

آموزش طراحي سايت - دوره آموزش طراحي سايت

مدت هاست كه دوره هاي طراحي سايت در ايران به صورت تئوري و يا به گونه اي برگزار ميگردند كه در پايان دوره معمولا شما به يك طراح سايت تبديل نشده و نميتوانيد به صورت عملي وارد بازار كار شويد.

اگر قبلا با اين دوره هاي تئوري آشنا شده باشيد در آنها شركت كرده باشيد يقينا به اين سوالات در ذهن رسيده ايد .

اصلا آموزش خوبي در كشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعي وجود دارد كه بتوان از آن كار ياد گرفت ؟

اصلا طراح سايت ها مي آيند اسرار كار خودشان را به ما ياد بدهند ؟

بنابراين ما تصميم گرفتيم در جهت رفع اين مشكلات يك دوره كاملا كاربردي برگزار كنيم . اين بار شركت داده پردازان ايفانت با برند لرنو وب كه از قديمي هاي طراحي سايت و سئوي ايران است با همكاري شركت داده پردازان ايفانت اقدام به ارائه كلاس هاي آموزشي طراحي سايت با كاربردي ترين تكنيك هاي روز كرده است.

اين دوره هاي طراحي سايت بصورت خصوصي برگزار مي گردند .

دوره ها بصورت خصوصي و كلاس هاي يك نفره يا نهايتا دو نفره برگزار مي گردد . به همين دليل آموزش براي خود شما اختصاصي مي شود و كيفيت كلاس ها بسيار بالاست .

چون كلاس ها خصوصي است اگر شركت و يا پروژه اي داشته باشيد آموزش ها بر اساس شركت و يا پروژه خودتان آموزش داده مي شود تا بالاترين بازدهي را داشته باشد .


مدرك دوره پس از گذراندن دوره در صورت درخواست اعطا ميگردد.

آيا هزينه دوره ها بالاست ؟

خير , اين دوره كه مجموعا 20 روز زمان مي برد و سه ماه هم پشتيباني پس از دوره دارد يك دوره اي است كه براي شما خصوصي ارائه مي شود و با ارائه تجربيات شما را داراي مهارت هاي حرفه اي در طراحي سايت مي كند كه مي تواند درآمدهاي بسيار بالايي براي شما به ارمغان آورد با يك حساب كتاب ساده مي توان فهميد هزينه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت كار با اين دانشي كه يادگرفته ايد مي توانيد صدها برابر اين هزينه را بدست آوريد .
آموزش ويدئويي
 
 
پشتيباني و مزايا



پس از پايان دوره يك وب سايت توسط خود شما طراحي ميشود و شما به مدت 6 ماه از مشاوره هاي مدرس برخوردار خواهيد بود تا اين وب سايت را به صورت كامل راه اندازي نمائيد.

بسياري از افرادي كه تمايل به راه اندازي سايت خودشون دارن در اولين لحظاتي كه گفتگو رو شروع ميكنن ميگن ما يك سايت ساده ميخوايم. در اين مقاله قصد داريم درباره اين مسئله صحبت كنيم كه سايت ساده چي هست ، چطوري طراحي ميشه ، آيا ميشه بعدها امكانات اون رو افزايش داد يا خير . با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد.

سايت ها از نظر نوع طراحي به دو بخش استاتيك (ايستا) و دايناميك تقسيم بندي ميشن . سايت استاتيك با استفاده از HTML و CSS و ... ساخته ميشه اما فاقد بخش مديريت هست و شما براي اينكه يك قسمت از سايت رو بعدا ويرايش كنين ، بايد كدهاي سايت رو تغيير بدين . اين نوع طراحي امروزه بيشتر در حد پروژه هاي دانشجويي مورد استفاده قرار ميگيره و خيلي خيلي كم پيش بياد كه يك مشتري از شما چنين سايت رو تقاضا كنه.

دسته دوم كه سايت هاي دايناميك گفته ميشن ، داراي بخش مديريت بوده و شما ميتونين با استفاده از امكانات بخش مديريت سايت رو ويرايش كنين. مسئله اصلي اينجاست كه بسياري از مواقع كاربر در ابتداي صحبت هاش ميگه من يك سايت ساده ميخوام و بعد ميگه مثلا : كه يه سري محصول داريم بخرن !

يعني درواقع سايت فروشگاهي ميخواد اما اولين جمله رو با استفاده از كلمه ساده شروع ميكنه . قيمت طراحي سايت بر اساس جزئياتي كه مشتري بخواد خيلي تغيير ميكنه و بارها پيش اومده كه مشتري خواسته هايي روي سايت داره كه از نظر خودش سادس اما پياده سازي اون بسيار سخت هست. البته موارد برعكس هم وجود داره كه مشتري ممكنه چيزايي بخواد كه از نظر خودش خيلي سخت هست اما در عمل پياده سازي اين موارد كار سختي نيست.

سايت ساده از نظر ما به سايتي گفته ميشه كه در اون شما بتونين عكس ، فيلم ، آدرس ، شماره و توضيحاتي از شركتتون و محصولاتتون ارائه بدين اما مواردي مثل خريد و فروش و ... داخل سايت وجود نداشته باشه. زماني كه شما نياز به فروش آنلاين دارين ، ديگه سايت شما ساده تلقي نخواهد شد.

گاها ممكنه شما به يك فروشگاه با امكانات كم نياز داشته باشين يا حتي فقط به يك سيستم ثبت سفارش كه پياده سازي اين موارد هزينه خيلي كمتري نسبت به يك فروشگاه كامل با امكانات متعدد داره اما در چنين شرايطي سايت شما ديگه يك سايت ساده مطلق تلقي نخواهد شد بلكه ميتونين بگين يك سايت فروشگاه با سيستم فروش ساده ميخوام.

بازهم تاكيد ميكنيم كه قيمت طراحي يك سايت بر اساس جزئياتي كه شما ميخواين ميتونه بسيار كم يا زياد بشه پس بايد بدونين كه بعضي از موارد درخواستي شما براي پياده سازي ممكنه خيلي سخت و پيچيده باشه ، بعضي موارد كه از نظر خودتون سخت هست و خاص ممكنه از لحاظ پياده سازي ساده باشه پس نهايتا اون چيزي كه از نظر شما ساده تلقي ميشه ، ممكنه اصلا و ابدا ساده نباشه.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

به سبب يادگيري مي توانيد به  كلاس طراحي سايت  برويد .

جهت توضيح https://zojkala.ir/آموزشگاه-طراحي-سايت-آموزش-لرنووب وارد شويد


برچسب: آموزش طراحي سايت، طراحي وب سايت، طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۰:۴۵ توسط:etrwe موضوع:

معرفي سبك هاي موسسه آموزش طراحي سايتبصورت آنلاين

آشنايي تركيب هاي آموزشگاه آموزش طراحي سايتبراحتي

 

مشتريان گرامي ، دوره هاي تخصصي و كاربردي طراحي سايت با همت آموزشگاه طراحي سايت لرنو وب و شركت داده پردازان ايفانت برگزار ميگردد.

آموزش طراحي سايت - دوره آموزش طراحي سايت

مدت هاست كه دوره هاي طراحي سايت در ايران به صورت تئوري و يا به گونه اي برگزار ميگردند كه در پايان دوره معمولا شما به يك طراح سايت تبديل نشده و نميتوانيد به صورت عملي وارد بازار كار شويد.

اگر قبلا با اين دوره هاي تئوري آشنا شده باشيد در آنها شركت كرده باشيد يقينا به اين سوالات در ذهن رسيده ايد .

اصلا آموزش خوبي در كشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعي وجود دارد كه بتوان از آن كار ياد گرفت ؟

اصلا طراح سايت ها مي آيند اسرار كار خودشان را به ما ياد بدهند ؟

بنابراين ما تصميم گرفتيم در جهت رفع اين مشكلات يك دوره كاملا كاربردي برگزار كنيم . اين بار شركت داده پردازان ايفانت با برند لرنو وب كه از قديمي هاي طراحي سايت و سئوي ايران است با همكاري شركت داده پردازان ايفانت اقدام به ارائه كلاس هاي آموزشي طراحي سايت با كاربردي ترين تكنيك هاي روز كرده است.

اين دوره هاي طراحي سايت بصورت خصوصي برگزار مي گردند .

دوره ها بصورت خصوصي و كلاس هاي يك نفره يا نهايتا دو نفره برگزار مي گردد . به همين دليل آموزش براي خود شما اختصاصي مي شود و كيفيت كلاس ها بسيار بالاست .

چون كلاس ها خصوصي است اگر شركت و يا پروژه اي داشته باشيد آموزش ها بر اساس شركت و يا پروژه خودتان آموزش داده مي شود تا بالاترين بازدهي را داشته باشد .


مدرك دوره پس از گذراندن دوره در صورت درخواست اعطا ميگردد.

آيا هزينه دوره ها بالاست ؟

خير , اين دوره كه مجموعا 20 روز زمان مي برد و سه ماه هم پشتيباني پس از دوره دارد يك دوره اي است كه براي شما خصوصي ارائه مي شود و با ارائه تجربيات شما را داراي مهارت هاي حرفه اي در طراحي سايت مي كند كه مي تواند درآمدهاي بسيار بالايي براي شما به ارمغان آورد با يك حساب كتاب ساده مي توان فهميد هزينه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت كار با اين دانشي كه يادگرفته ايد مي توانيد صدها برابر اين هزينه را بدست آوريد .
آموزش ويدئويي
 
 
پشتيباني و مزايا



پس از پايان دوره يك وب سايت توسط خود شما طراحي ميشود و شما به مدت 6 ماه از مشاوره هاي مدرس برخوردار خواهيد بود تا اين وب سايت را به صورت كامل راه اندازي نمائيد.

بسياري از افرادي كه تمايل به راه اندازي سايت خودشون دارن در اولين لحظاتي كه گفتگو رو شروع ميكنن ميگن ما يك سايت ساده ميخوايم. در اين مقاله قصد داريم درباره اين مسئله صحبت كنيم كه سايت ساده چي هست ، چطوري طراحي ميشه ، آيا ميشه بعدها امكانات اون رو افزايش داد يا خير . با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد.

سايت ها از نظر نوع طراحي به دو بخش استاتيك (ايستا) و دايناميك تقسيم بندي ميشن . سايت استاتيك با استفاده از HTML و CSS و ... ساخته ميشه اما فاقد بخش مديريت هست و شما براي اينكه يك قسمت از سايت رو بعدا ويرايش كنين ، بايد كدهاي سايت رو تغيير بدين . اين نوع طراحي امروزه بيشتر در حد پروژه هاي دانشجويي مورد استفاده قرار ميگيره و خيلي خيلي كم پيش بياد كه يك مشتري از شما چنين سايت رو تقاضا كنه.

دسته دوم كه سايت هاي دايناميك گفته ميشن ، داراي بخش مديريت بوده و شما ميتونين با استفاده از امكانات بخش مديريت سايت رو ويرايش كنين. مسئله اصلي اينجاست كه بسياري از مواقع كاربر در ابتداي صحبت هاش ميگه من يك سايت ساده ميخوام و بعد ميگه مثلا : كه يه سري محصول داريم بخرن !

يعني درواقع سايت فروشگاهي ميخواد اما اولين جمله رو با استفاده از كلمه ساده شروع ميكنه . قيمت طراحي سايت بر اساس جزئياتي كه مشتري بخواد خيلي تغيير ميكنه و بارها پيش اومده كه مشتري خواسته هايي روي سايت داره كه از نظر خودش سادس اما پياده سازي اون بسيار سخت هست. البته موارد برعكس هم وجود داره كه مشتري ممكنه چيزايي بخواد كه از نظر خودش خيلي سخت هست اما در عمل پياده سازي اين موارد كار سختي نيست.

سايت ساده از نظر ما به سايتي گفته ميشه كه در اون شما بتونين عكس ، فيلم ، آدرس ، شماره و توضيحاتي از شركتتون و محصولاتتون ارائه بدين اما مواردي مثل خريد و فروش و ... داخل سايت وجود نداشته باشه. زماني كه شما نياز به فروش آنلاين دارين ، ديگه سايت شما ساده تلقي نخواهد شد.

گاها ممكنه شما به يك فروشگاه با امكانات كم نياز داشته باشين يا حتي فقط به يك سيستم ثبت سفارش كه پياده سازي اين موارد هزينه خيلي كمتري نسبت به يك فروشگاه كامل با امكانات متعدد داره اما در چنين شرايطي سايت شما ديگه يك سايت ساده مطلق تلقي نخواهد شد بلكه ميتونين بگين يك سايت فروشگاه با سيستم فروش ساده ميخوام.

بازهم تاكيد ميكنيم كه قيمت طراحي يك سايت بر اساس جزئياتي كه شما ميخواين ميتونه بسيار كم يا زياد بشه پس بايد بدونين كه بعضي از موارد درخواستي شما براي پياده سازي ممكنه خيلي سخت و پيچيده باشه ، بعضي موارد كه از نظر خودتون سخت هست و خاص ممكنه از لحاظ پياده سازي ساده باشه پس نهايتا اون چيزي كه از نظر شما ساده تلقي ميشه ، ممكنه اصلا و ابدا ساده نباشه.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

به سبب يادگيري مي توانيد به  كلاس طراحي سايت  برويد .

جهت توضيح https://zojkala.ir/آموزشگاه-طراحي-سايت-آموزش-لرنووب وارد شويد


برچسب: آموزش طراحي سايت، طراحي وب سايت، طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۸:۵۵ توسط:etrwe موضوع:

شناخت راه هاي آموزشگاه آموزش طراحي سايتبراحتي

معرفي مدل هاي دوره آموزش طراحي سايتبصورت آنلاين

 

سروران گرامي ، دوره هاي تخصصي و كاربردي طراحي سايت با همت آموزشگاه طراحي سايت لرنو وب و شركت داده پردازان ايفانت برگزار ميگردد.

آموزش طراحي سايت - دوره آموزش طراحي سايت

مدت هاست كه دوره هاي طراحي سايت در ايران به صورت تئوري و يا به گونه اي برگزار ميگردند كه در پايان دوره معمولا شما به يك طراح سايت تبديل نشده و نميتوانيد به صورت عملي وارد بازار كار شويد.

اگر قبلا با اين دوره هاي تئوري آشنا شده باشيد در آنها شركت كرده باشيد يقينا به اين سوالات در ذهن رسيده ايد .

اصلا آموزش خوبي در كشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعي وجود دارد كه بتوان از آن كار ياد گرفت ؟

اصلا طراح سايت ها مي آيند اسرار كار خودشان را به ما ياد بدهند ؟

بنابراين ما تصميم گرفتيم در جهت رفع اين مشكلات يك دوره كاملا كاربردي برگزار كنيم . اين بار شركت داده پردازان ايفانت با برند لرنو وب كه از قديمي هاي طراحي سايت و سئوي ايران است با همكاري شركت داده پردازان ايفانت اقدام به ارائه كلاس هاي آموزشي طراحي سايت با كاربردي ترين تكنيك هاي روز كرده است.

اين دوره هاي طراحي سايت بصورت خصوصي برگزار مي گردند .

دوره ها بصورت خصوصي و كلاس هاي يك نفره يا نهايتا دو نفره برگزار مي گردد . به همين دليل آموزش براي خود شما اختصاصي مي شود و كيفيت كلاس ها بسيار بالاست .

چون كلاس ها خصوصي است اگر شركت و يا پروژه اي داشته باشيد آموزش ها بر اساس شركت و يا پروژه خودتان آموزش داده مي شود تا بالاترين بازدهي را داشته باشد .

فرم زير را پر كنيد تا كارشناسان ما با شما تماس بگيرند و در مورد دوره ها مشاوره رايگان دريافت كنيد .

آيا هزينه دوره ها بالاست ؟

خير , اين دوره كه مجموعا 20 روز زمان مي برد و سه ماه هم پشتيباني پس از دوره دارد يك دوره اي است كه براي شما خصوصي ارائه مي شود و با ارائه تجربيات شما را داراي مهارت هاي حرفه اي در طراحي سايت مي كند كه مي تواند درآمدهاي بسيار بالايي براي شما به ارمغان آورد با يك حساب كتاب ساده مي توان فهميد هزينه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت كار با اين دانشي كه يادگرفته ايد مي توانيد صدها برابر اين هزينه را بدست آوريد .
آموزش ويدئويي
 
 
پشتيباني و مزايا



اين دوره داراي پشتيباني مي باشند كه معمولا در ايران همچين چيزي ارائه نميشود . و اين ويژگي اين دوره ها را با ساير دوره هاي آموزشي متمايز مي كند.

بسياري از افرادي كه تمايل به راه اندازي سايت خودشون دارن در اولين لحظاتي كه گفتگو رو شروع ميكنن ميگن ما يك سايت ساده ميخوايم. در اين مقاله قصد داريم درباره اين مسئله صحبت كنيم كه سايت ساده چي هست ، چطوري طراحي ميشه ، آيا ميشه بعدها امكانات اون رو افزايش داد يا خير . با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد.

سايت ها از نظر نوع طراحي به دو بخش استاتيك (ايستا) و دايناميك تقسيم بندي ميشن . سايت استاتيك با استفاده از HTML و CSS و ... ساخته ميشه اما فاقد بخش مديريت هست و شما براي اينكه يك قسمت از سايت رو بعدا ويرايش كنين ، بايد كدهاي سايت رو تغيير بدين . اين نوع طراحي امروزه بيشتر در حد پروژه هاي دانشجويي مورد استفاده قرار ميگيره و خيلي خيلي كم پيش بياد كه يك مشتري از شما چنين سايت رو تقاضا كنه.

دسته دوم كه سايت هاي دايناميك گفته ميشن ، داراي بخش مديريت بوده و شما ميتونين با استفاده از امكانات بخش مديريت سايت رو ويرايش كنين. مسئله اصلي اينجاست كه بسياري از مواقع كاربر در ابتداي صحبت هاش ميگه من يك سايت ساده ميخوام و بعد ميگه مثلا : كه يه سري محصول داريم بخرن !

يعني درواقع سايت فروشگاهي ميخواد اما اولين جمله رو با استفاده از كلمه ساده شروع ميكنه . قيمت طراحي سايت بر اساس جزئياتي كه مشتري بخواد خيلي تغيير ميكنه و بارها پيش اومده كه مشتري خواسته هايي روي سايت داره كه از نظر خودش سادس اما پياده سازي اون بسيار سخت هست. البته موارد برعكس هم وجود داره كه مشتري ممكنه چيزايي بخواد كه از نظر خودش خيلي سخت هست اما در عمل پياده سازي اين موارد كار سختي نيست.

سايت ساده از نظر ما به سايتي گفته ميشه كه در اون شما بتونين عكس ، فيلم ، آدرس ، شماره و توضيحاتي از شركتتون و محصولاتتون ارائه بدين اما مواردي مثل خريد و فروش و ... داخل سايت وجود نداشته باشه. زماني كه شما نياز به فروش آنلاين دارين ، ديگه سايت شما ساده تلقي نخواهد شد.

گاها ممكنه شما به يك فروشگاه با امكانات كم نياز داشته باشين يا حتي فقط به يك سيستم ثبت سفارش كه پياده سازي اين موارد هزينه خيلي كمتري نسبت به يك فروشگاه كامل با امكانات متعدد داره اما در چنين شرايطي سايت شما ديگه يك سايت ساده مطلق تلقي نخواهد شد بلكه ميتونين بگين يك سايت فروشگاه با سيستم فروش ساده ميخوام.

بازهم تاكيد ميكنيم كه قيمت طراحي يك سايت بر اساس جزئياتي كه شما ميخواين ميتونه بسيار كم يا زياد بشه پس بايد بدونين كه بعضي از موارد درخواستي شما براي پياده سازي ممكنه خيلي سخت و پيچيده باشه ، بعضي موارد كه از نظر خودتون سخت هست و خاص ممكنه از لحاظ پياده سازي ساده باشه پس نهايتا اون چيزي كه از نظر شما ساده تلقي ميشه ، ممكنه اصلا و ابدا ساده نباشه.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

به سبب شناخت مي توانيد به  كلاس طراحي سايت برويد .

براي معرفي اينجا را كليك كنيد برويد


برچسب: آموزش طراحي سايت، طراحي وب سايت، طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۹:۵۴ توسط:etrwe موضوع: